dinsdag 20 maart 2012

Defect

Het is een prachtige ochtend om naar het werk te fietsen. De zon schijnt aan een strak blauwe hemel. Dat heldere weer heeft wel als nadeel dat het 's nachts nog best koud is. Mijn handen worden rood en stram, maar ik weet dat dit na een paar minuten weg trekt.

Zo'n drie kwartier later ben ik op het werk. Ik start mijn computer op. Het wachtwoord invoeren gaat nog wat langzaam, want mijn vingers zijn nog een beetje traag van de kou van buiten. Maar het lukt. De computer heeft een flinke tijd nodig om op te starten op ons kantoor, dus ga ik nu een beker koffie en wat water halen.

Dan opeens de schrik. Bij de koffieautomaat aangekomen zie ik een A4tje op de automaat hangen: DEFECT!

Dat is geen goed begin van de werkdag.

Gelukkig zijn er nog andere automaten in het gebouw. Ik hoef mijn ochtendkoffie niet over te slaan.
Maar nu ga ik een tweede beker koffie halen en aan het werk. Het kan per slot van rekening niet de hele dag koffietijd zijn.

2 opmerkingen:

  1. O o, wel melden he via het intranet formulier. Beetje zoeken wel naar storing hete drankenvoorziening.....vervolgens wel eerst opzoeken waar het apparaat staat (neeee het nummer dat er op staat was van de vorige onderhoudsdienst!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het kaartje is omgedraaid, dus de melding is al gedaan. :)

      Verwijderen